„Aktyvios klasės“ per metus pateisino visus lūkesčius

2014/12/04

„Tokios pamokos yra produktyvios dėl didesnės aprėpties, informatyvumo ir efektyvumo. Naudojantis interaktyviosiomis mokymo priemonėmis pavyksta lengviau sutelkti mokinių dėmesį, pamokoje vyrauja darbinė atmosfera, o svarbiausia – tai padeda geriau organizuoti mokytojo ir mokinio tarpusavio darbinius ryšius. Naudojantis interaktyviosiomis mokymo priemonėmis, pasikeičia mokytojo veikla, jo veiklos svorio centru tampa jau nebe pati pamoka, bet detalus pasiruošimas jai“, – rašoma  MRU rengtoje metinėje projekto „Aktyvios klasės“ ataskaitoje.

 

Projekte dalyvavę 15-os mokyklų pedagogai, apibendrindami metų patirtį, taip pat pažymėjo, kad galimybė taikyti įvairesnius metodus bei pateikiamų pamokų žaismingumas jiems padeda lengviau sudominti mokinius, leidžia diferencijuoti ir individualizuoti savarankišką darbą klasėje, lengviau sekti mokinių darbą, jų daromas klaidas ir greičiau suteikti individualią pagalbą.
Tyrimo išvadose taip pat pastebima, kad interaktyvi pamokos forma gali pareikalauti nemažai pastangų iš pedagogų – organizuotumo, sistemingumo, energijos, mąstymo, nuoseklumo, tad kartais mokytojams pritrūksta reikiamų gebėjimų, dirbant su naujomis technologinėmis priemonėmis. Leidyklos „Šviesa“ elektroninių produktų vadovės Linos Sergejevienės teigimu, būtent todėl itin svarbi „Aktyvios klasės“ sudedamoji dalis yra kryptingas darbas su mokytojais.
„Tyrimas rodo, kad interaktyvi mokymosi forma gerokai labiau motyvuoja mokinius mokytis, tad siekiame padėti mokytojams įsileisti į mokyklą modernius švietimo sprendimus. Su „Aktyvia klase“ pradedančius dirbti pedagogus mokome naudotis technine ir programine įranga, supažindiname, kaip efektyviai ją panaudoti pamokų metu bei teikiame nuolatinę metodinę pagalbą.“, – teigia L. Sergejevienė.
Šiuo metu „Aktyvios klasės“ sprendimą naudoja 26  mokyklos iš įvairių Lietuvos miestų bei miestelių. „Aktyviose klasėse“ šiuo metu mokosi apie 1400 šalies mokinių.
„Aktyvios klasės“ projektą inicijavo daugiausiai patirties turinti Lietuvos vadovėlių ir mokomosios literatūros leidykla „Šviesa“, bendradarbiaudama su Ugdymo plėtotės centru (UPC), bendrovėmis „Alma littera sprendimai“ ir „Promethean“ bei Mykolo Riomerio universiteto Edukologijos instituto mokslininkais.
Leidykla „Šviesa“ yra daugiausia patirties turinti Lietuvos vadovėlių ir mokomosios literatūros leidykla. Jau beveik 70 metų leidykla nuosekliai vykdo šviečiamąją veiklą, bendradarbiauja su mokyklomis ir leidžia naujos kartos vadovėlius. Nuo 2005 metų leidykla pradėjo ir elektroninės leidybos veiklą.

Technologinės ir programinės įrangos, skirtos tobulinti mokymo procesą, pasaulyje gausu, tačiau derančios prie Lietuvos mokykloje dirbančio mokytojo poreikių, stinga. Ataskaitos autoriai įvertino, kad šiuo metu išsamiausią šalyje paketą siūlo leidykla „Šviesa“. Jų teigimu, skaitmeninis turinys bei interaktyvios priemonės keičia tradicinį pamokos modelį ir palengvina mokytojo darbą.

 

Kontaktai

Norite, kad ir jūsų mokykloje atsirastų „Aktyvios klasės“ sprendimai?

Susisiekite su mumis nemokamai konsultacijai visoje Lietuvoje!

Kontaktą matysite pasirinkę miestą iš sąrašo
Turite klausimų?

Susisiekite su mumis

info@aktyviklase.lt
+370 614 22022