„Aktyvios klasės“ mokytojai mokslo metų pabaigą minėjo kūrybiškai – „Aktyvios klasės“ forume

2015/06/30

Ėjimas kartu – tai pradžia,

Santykių palaikymas – tai pažanga,

Darbas kartu – tai sėkmė.

(Henry Ford)

 

„Aktyvios klasės“ mokytojų bendruomenė (net iš 27 mokyklų bei 7 apskričių) mokslo metų pabaigą minėjo kasmetiniame „Aktyvios klasės“ forume, vykusiame birželio 15 d. Birštono gimnazijoje. Forumo metu, dalijantis gerąja patirtimi, siekta sužadinti bendrumo jausmą ir pabrėžti mokymosi vieni iš kitų svarbą.

Tam pasiekti vykdytos įvairios veiklos bei grupiniai žaidimai, kurių metu mokytojai lavino kritinį mąstymą, žaidė sprendimo būdų skatinančius ieškoti žaidimus, tokius kaip „Kalkuliatorius“, „Padaryk priešingai“, „Bulius ir gardas“, „Simfonijos kūrimas“ ir kt. ir, žinoma, visos veiklos metu naudojo aktyvius ir kūrybiškus mokymo(si) metodus ir į(si)vertinimo būdus. Kaip teigė patys dalyviai, forumo programa ir gauta informacija paskatino dirbti dar kūrybiškiau ir pažangiau. Veiklą lydėjusios puikios emocijos ir mokytojų optimizmas tik dar kartą patvirtino forumo sėkmę ir „Aktyvios klasės“ kuriamos bendruomenės svarbą.

Paminėtina ir tai, kad renginys ypač pakėlė dalyvių norą tobulėti, bendradarbiauti ir dalytis patirtimi. Kaip teigė „Aktyvios klasės“ atstovė Lina Sergejevienė, „šiuo metu turime ugdymo krizę bei pagrindinę problemą – esame perpildyti įvairios informacijos ir patirties, tačiau ne visada pasiseka rasti kontaktą ar būdą, kaip visa tai perduoti savo mokiniams“. Pasak Linos, tai patvirtina nepakeičiamą poreikį pasisemti geros patirties bei sėkmės istorijų. Todėl forumo dalyviams buvo suteikta galimybė susipažinti ir pasidalyti įvairiais būdais ir priemonėmis, padedančiomis veiksmingiau siekti keliamų ugdymo tikslų. Kaip vieną įdomiausių ir kūrybiškiausių patirčių galima paminėti Neringos Reisienės, Vilniaus M. Daukšos vidurinės mokyklos matematikos mokytojos metodininkės, grupinio darbo bei netradicinio pasiruošimo jam, mokinių suskirstymo grupėmis strategijas. Taip pat Rasos Rugelienės, Kėdainių „Ryto“ pagrindinės mokyklos pradinio ugdymo mokytojos ekspertės, pristatymą, kaip kūrybiškai mokant matematikos galima paskatinti vaikų mokymo(si) motyvaciją. Pabrėžtos ir aktyvaus atsako sistemos panaudojimo galimybės bei svarba (Dalia Skeirienė, Rokiškio r. Obelių gimnazijos pradinio ugdymo mokytoja ekspertė), akcentuota leidyklos „Šviesa“ kurtų interaktyvių pamokų pritaikymo savo reikmėms nauda (Rima Baltrušaitienė, Kauno Kazio Griniaus progimnazijos fizikos mokytoja ekspertė). Taip pat demonstruotos ir pačių mokytojų kurtos priemonės, siekiant mokymąsi padaryti patrauklesnį, aktyvesnį ir kūrybiškesnį.

Forume dalyvavę mokytojai renginį įvertino puikiai, teigdami, jog „reikia tobulėti, mokytis, keistis, pasitikrinti save, sužinoti, kuo gyvena kiti Lietuvos mokytojai. Todėl kiekvienas susitikimas su turinčiais patirtį yra labai vertingas“. Tą puikiai iliustruoja „Aktyvios klasės“ šūkiu tapusi frazė – viskas padaroma darymo būdu!

Dalintis

Kontaktai

Norite, kad ir jūsų mokykloje atsirastų „Aktyvios klasės“ sprendimai?

Susisiekite su mumis nemokamai konsultacijai visoje Lietuvoje!

Kontaktą matysite pasirinkę miestą iš sąrašo
Turite klausimų?

Susisiekite su mumis

info@aktyviklase.lt
+370 614 22022